Skutecznie poprawiamy pozycje stron internetowych w Google. Bezpieczne SEO i pozycjonowanie.

Jak wybrać agencje interaktywną?

Zobacz także:

 

Zapytaj o koszt pozycjonowania strony


Czym jest agencja interaktywna?

Agencja interaktywna to firma, specjalizująca się w szeroko pojętym marketingu internetowym. Krótko mówiąc taki podmiot zajmuje się przygotowaniem i wdrożeniem odpowiedniej strategii kreowania wizerunku w internecie, według założeń marketingowych i celów biznesowych klienta.

 

Do usług w których najczęściej specjalizują się tego typu firmy należą między innymi pozycjonowanie stron, kampanie reklamowe oraz kreowanie wizerunku firm w internecie.

 

Pozycjonowanie + Marketing internetowy + Wizerunek firmy = AGENCJA INTERAKTYWNA


Współpracując z agencją, masz gwarancję, że strategia marketingowa Twojej firmy jest w rękach profesjonalistów, specjalizujących się w swoim fachu. Pytaniem jakie nalezy sobie postawić nie wydaje się zatem "czy warto współpracowąć z agencją interaktywną?", ale

Jak sprawić aby współpraca z agencją była dla Twojej marki?

 

W dobie internetu, nie trzeba nikogo przekonywać, że profesjonalna strona internetowa jest podstawowym elementem, koniecznym do uzyskiwania dobrych wyników sprzedażowych w sieci.

Jednak nawet najlepiej zaprojektowany serwis, z efektownymi animacjami i piękną grafiką, nie przyniesie żadnych korzyści, jeżeli nie będzie widoczny dla potencjalnych klientów. Jednym z najlepszych sposobów, na przyciągnięcie osób na naszą stronę, jest pozycjonowanie w wyszukiwarkach. Jest to jednak temat dość złożony, który wymaga nakładów pracy oraz specjalistycznej wiedzy.

Wiele firm decyduje się zatem na powierzenie go agencji interaktywnej. Jak z gąszczu ofert wybrać tą najlepszą? Zwracając uwagę na kilka najważniejszych kryteriów:

 

1. Doświadczenie agencji

W branży SEO doświadczenie jest niezwykle ważne. Długi staż firmy SEO, świadczy o tym, że jej specjaliści, świetnie znają swój fach i szybko reagują na wszelkie zmiany w algorytmach wyszukiwarek.

Kwiecień 2012 roku był sądnym miesiącem dla fielu firm zajmujących się pozycjonowaniem. Wprowadzona została pierwsza wersja algorytmu Pingwin, który mocno przetasował rankingi.

W tamtym okresie z branżowej mapy znikneło wiele firm świadczących usługi SEO. Przetrwali natomiast najlepsi, którzy w porę zdążyli zareagować i wynieśli lekcję z tego doświadczenia.

2. Warunki rozliczeń

 

Za wiarygodnością agencji może przemawiać także przejrzysty model rozliczeń. Naprawdę dobrzy pozycjonerzy mogą pozwolić sobie na rozliczenie wyłącznie za osięgnięty efekt, ponieważ są pewni, że ich działania pozytywnie odbiją się na pozycji strony w rankingach.

Warto również zwrócić uwagę na okres trwania umowy. Unikaj długoterminowych umów z okresem wypowiedzenia dłuższym niż 3 miesiące.

 

Informacja: współpracując z nami masz możliwość wyboru jednej z 3 form rozliczeń. Stałego abonamentu, płatności wyłącznie za efekt lub płatności hybrodowej za pozycjonowanie i kampanie AdWords

3. Optymalizacja strony

Dobry, przejrzysty projekt strony, to tylko jeden z czynników decydujących o jej efektywności. Równie ważna jest optymalizacja kodu i treści serwisu, pod kątem robotów wyszukiwarek. Wybierając agencję do współpracy, sprawdź, czy w cenie pozycjonowania wykonuje ona optymalizację serwisu.

4. Przejrzyste raportowanie

Sprawdź, w jaki sposób agencja, z którą zamierzasz nawiązać współpracę raportuje efekty swoich działań. Bardzo ważne jest, abyś miał dostęp do panelu pozycji, w którym codziennie będziesz mógł sprawdzić rankingi swojej strony pod konkretnymi frazami. Dzięki temu cały czas będziesz mógł "trzymać rękę na pulsie".

Informacja: klienci naszej agencji otrzymują dostęp do dedykowanego panelu pozycji, w którym na bieżąco mogą sprawdzać efekty pozycjonowania

5. Dedykowany opiekun

Zwróć uwagę, czy o efektach współpracy będziesz mógł porozmawiać z osobą bezpośrednio zaangażowaną w pozycjonowanie Twojej strony, czy też będziesz musiał przebijać się przez rozmowy z kolejną "Panią Anią" czy "Panem Piotrkiem", który nie wie nawet kim jesteś.

Informacja: po nawiązaniu współpracy z nami, będziesz utrzymał kontakt bezpośrednio ze specjalistom, zajmującym się pozycjonowaniem Twojego serwisu!

 
 

Ta strona o pozycjonowaniu i SEO używa plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookie dla tej domeny w ustawieniach Twojej przeglądarki.

© by thesis.pl.