Skutecznie poprawiamy pozycje stron internetowych w Google. Bezpieczne SEO i pozycjonowanie.

Duplicate content

Zapytaj o koszt pozycjonowania strony


Powielona treść (ang. duplicate content) - pojęcie dotyczy sytuacji, kiedy taka sama lub bardzo zbliżona treść pojawia się:

- w różnych miejscach jednego serwisu internetowego,

- na dwóch lub więcej witrynach www.

Wyszukiwarka Google dąży do tego, żeby w wynikach wyszukiwania pojawiały się strony prezentujące różne treści. Z tego powodu opracowane zostały mechanizmy, których efektem ma być prezentowanie w wynikach wyszukiwania odnośnika do tylko jednej strony zawierającej daną treść.

Powielenie treści może być wynikiem świadomych działań osób czy firm będących właścicielami, twórcami danych tekstów - np. producent pozwala na kopiowanie opisu swoich produktów w sklepach internetowych. Zduplikowana treść może być również wynikiem błędów w budowie serwisu (np. strona główna dostępna pod wieloma adresami URL, indeksowanie wyników sortowania w sklepie internetowym - duplikowane mogą być w tym przypadku opisy produktów). W końcu duplicate content może być wynikiem bezprawnego skopiowania treści z jednej witryny na inną.

Jak nietrudno się domyślić, zduplikowana treść niekorzystnie wpływa na pozycjonowanie w Google. Jednym z pierwszych działań, jakie powinny mieć miejsce w kontekście pozycjonowania danego serwisu, jest identyfikaja powielonych treści i ich eliminacja. Na rynku dostępnych jest szereg narzędzi pomagających w poszukiwaniu zduplikowanych treści.

Powrót do słownika SEO.

 
 

Ta strona o pozycjonowaniu i SEO używa plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookie dla tej domeny w ustawieniach Twojej przeglądarki.

© by thesis.pl.