Skutecznie poprawiamy pozycje stron internetowych w Google. Bezpieczne SEO i pozycjonowanie.

Pozycjonowanie sklepu internetowego

Zapytaj o koszt pozycjonowania strony


Pozycjonowanie sklepu internetowego to usługa, która cieszy się coraz większym zainteresowaniem.

W sieci funkcjonuje, lub raczej chce funkcjonować, coraz więcej e-sklepów. Na rynku dostępnych jest coraz więcej platform e-commerce, a sporą ich część stanowią rozwiązania niskobudżetowe lub wręcz bezpłatne.


Firmy planujące prowadzenie sprzedaży w Internecie powinny uwględniać temat pozycjonowania już na etapie wyboru silnika sklepu czy wykonawcy dedykowanej platformy e-commerce. Dobrym rozwiązaniem jest skonsultowanie wstępnego wyboru z osobą, która zajmuje się SEO.


Poniżej wymienione są tylko wybrane cechy sklepów internetowych istotne dla pozycjonowania w Google.

Sklep powinien mieć przyjazne dla wyszukiwarki adresy URL.

Treści zamieszczone w sklepie powinny być unikalne. Indeksowanie wyników sortowania czy filtrowania produktów prowadzi do powstawania zduplikowanych treści, których wyszukiwarka zdecydowanie nie lubi. Powodem duplicate content pomiędzy różnymi witrynami może być z kolei sytuacja, kiedy taki sam opis produktu jest umieszczony zarówno na stronie producenta, jak i na stronach firm handlujących danym produktem. 

Właściciel sklepu powinien mieć możliwość dodawania tekstów m.in. na stronę główną sklepu, jak również na podstrony odpowiadające poszczególnym kategoriom produktów.

Powrót do słownika SEO.

 
 

Ta strona o pozycjonowaniu i SEO używa plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookie dla tej domeny w ustawieniach Twojej przeglądarki.

© by thesis.pl.