Skutecznie poprawiamy pozycje stron internetowych w Google. Bezpieczne SEO i pozycjonowanie.

Program partnerski

Zapytaj o koszt pozycjonowania strony


Program partnerski to forma marketingowa, w której główne role odgrywają:

  • reklamodawca - podmiot zainteresowany sprzedażą swoich produktów lub usług; płaci wydawcy za pozyskanie klienta lub wykonanie przez potencjalnego klienta określonej akcji (np. wypełnienie formularza na stronie www),
  • wydawca (partner) - właściciel serwisu internetowego, na którym umieszczone są reklamy kierujące na stronę www reklamodawcy; celem wydawcy jest doprowadzenie do wizyty klienta na stronie www reklamodawcy i uzyskanie wynagrodzenia za określone działania klienta,
  • klient - poprzez serwis internetowy wydawcy klient trafia na stronę reklamodawcy i dokonuje na tej stronie zakupu lub wykonuje inną, pożądaną przez reklamodawcę, akcję.

Miejsce pomiędzy reklamodawcą, a wydawcą zajmuje często organizator sieci afiliacyjnej.

Sieć afiliacyjna zrzesza większą liczbę wydawców (afiliantów) i tym samym stwarza reklamodawcom możliwość szerszego i bardziej efektywnego docierania do potencjalnych klientów.

Powrót do słownika SEO.

 
 

Ta strona o pozycjonowaniu i SEO używa plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookie dla tej domeny w ustawieniach Twojej przeglądarki.

© by thesis.pl.