Skutecznie poprawiamy pozycje stron internetowych w Google. Bezpieczne SEO i pozycjonowanie.

Współczynnik odrzuceń

Zapytaj o koszt pozycjonowania strony


Współczynnik odrzuceń (ang. bounce rate) odnosi się do danego serwisu www i prezentuje procent odwiedzin, które ograniczały się do tylko jednej podstrony tego serwisu.

Współczynnik odrzuceń dostarcza zatem informacji o tym, jak często internauci odwiedzający daną witrynę opuszczali ją nie przechodząc do podstrony innej niż ta, na którą pierwotnie trafili.

Współczynnik odrzuceń wyznaczany jest w Google Analytics i stanowi jeden z podstawowych wskaźników wykorzystywanych do oceny jakości ruchu na stronie internetowej oraz oceny wartości strony dla użytkownika.

Przyczyną wysokiego współczynnika odrzuceń dla strony może być m.in. niewłaściwy dobór wyrażeń kluczowych do pozycjonowania w Google lub sytuacja, kiedy użytkownik po wpisaniu danego hasła i wejściu na stronę nie znajduje interesujących go informacji albo napotyka na trudności w ich odnalezieniu. Pozycjonowanie jest zatem ściśle związane z usability strony.

Powrót do słownika SEO.

 
 

Ta strona o pozycjonowaniu i SEO używa plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookie dla tej domeny w ustawieniach Twojej przeglądarki.

© by thesis.pl.